در این صفحه، شما میتوانید
تمامی اطلاعات لازم برای خرید از فروشگاه رز بابا و پیگیری سفارشات خود را پیدا کنید.
اگر سوالی داشتید، همیشه میتوانید با ما تماس بگیرید.
1. چگونه میتوانم محصولی را از فروشگاه رز بابا خریداری کنم؟
• ابتدا محصول مورد نظر خود را از دستهبندیهای مختلف انتخاب کنید.
• بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید.
• به سبد خرید خود بروید و بررسی کنید که محصول به درستی انتخاب شده
است.
• اطلاعات خود را وارد کنید و روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنید.
• پس از تأیید اطلاعات، سفارش شما ثبت میشود و یک ایمیل تایید برای
شما ارسال خواهد شد.
2. آیا میتوانم چندین محصول را همزمان سفارش دهم؟
بله، شما میتوانید
هر تعداد محصول که میخواهید انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس میتوانید
در یک مرحله تمامی آنها را پرداخت کنید.
3. نحوه پرداخت به چه صورت است؟
تمامی پرداختها از
طریق درگاه پرداخت آنلاین و به صورت امن انجام میشود. میتوانید از کارتهای بانکی
عضو شتاب استفاده کنید.
4. پس از ثبت سفارش، چگونه میتوانم وضعیت آن را پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش،
شما یک شماره پیگیری دریافت خواهید کرد. با استفاده از این شماره، میتوانید وضعیت
سفارش خود را از طریق بخش پیگیری سفارشات سایت یا تماس با تیم پشتیبانی پیگیری کنید.
5. آیا امکان تغییر یا لغو سفارش پس از ثبت آن وجود دارد؟
در صورتی که سفارش
شما هنوز ارسال نشده باشد، میتوانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و تغییرات
لازم را اعمال کنید. پس از ارسال، امکان تغییر یا لغو سفارش وجود ندارد.
6. چگونه میتوانم آدرس ارسال را تغییر دهم؟
در صورتی که سفارش
شما ارسال نشده باشد، میتوانید با تماس با پشتیبانی، آدرس ارسال را تغییر دهید.
اگر سفارش ارسال شده باشد، تغییر آدرس امکانپذیر نیست.
7. آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟
بله، شما میتوانید
سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید. فقط کافیست هنگام تماس به ما بگویید که
از سایت رز بابا تماس میگیرید تا سفارش شما ثبت شود و فرآیند پرداخت و ارسال به
درستی انجام گردد.
